Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър за JTD ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спортен филтър за JTD ?

    Колеги обмислям да сложа спортен филтър на колата,тъй като сегашния е стандартен и колата пуши малко повече от нормалното във високите обороти.(Колата е :Alfa 147 1.9 JTD 16v) Всички ми казват да сложа спортен и ще е по-добре.Имам няколко въпроса:
    1.Какъв да бъде филтъра - коносовиден или панелен ...?(спрял съм се на К&N и има панелен за 1.9JTD)
    2. Къде да стои спортния филтър- на мястото на стария или да се изкара на друго място от стандартното ?

    П.С. Търсих и четох доста теми в търсачката , но така и не намерих отговор.. повечето теми бяха за бензинови двигатели и не ми стана много ясно. Ще съм много благодарен ако дадете мнение мерси предварително
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.

  • #2
    Не се занимавай с глупости! Тази кола не е за спортен филтър по мое мнение. Но все пак ако се решиш да слагаш сложи си панелен, този, който се слага в кутията
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Не се занимавай с глупости! Тази кола не е за спортен филтър по мое мнение. Но все пак ако се решиш да слагаш сложи си панелен, този, който се слага в кутията
      да колега може и да си прав.да си призная и аз това се чудя дали си заслужава и ще има ли ефект и някаква разлика.затова и пиша тук,защото има по-опитни и знаеши от мен мерси
      Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.

      Comment


      • #4
        Аз мога да ти кажа колега за спортните филтри...За 1 месец смених 2...Първо купих конус JR и бая си играх да го сложа някъде, където да не смуче топъл въздух, но....без успех...Направих му и термощит и нещата малко се подобриха, но като цяло колата вървеше по-зле поради засмукания горещ въздух. Най-много се усещаше в задръстванията, колата направо забиваше нос и не искаше да отлепи на първа и втора... Звука обаче беше МНОГО як....с конуса

        Реших, че конуса не е за мен и го продадох на колега от форума (да си го ползва със здраве ) . Купих си панелен филтър, който си влиза на мястото на фабричния хартиен и всичко заспа Премахнах тръбите, които заводски уж засмукват въздух към кутията на възд.филтър и директно сложих тръба водеща към предната брония (побългарен колд еър интейк), за да вкарва директно студен въздух към кутията и филтъра.... И разлика има...САМО във високи обороти според мен...КОлата по-леко се развърта и стига до прекъсвач...То си е и логично де...Хартиения филтър си доставя нормално количество въздух при нормални обороти, но когато е нужен повече въздух, той не може да го прави така добре, както спортния с неговата по-добра пропускливост И имай предвид, че с филтъра най-много да дигнеш 1 кон не повече.

        Ето снимки как стана при мен :




        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          слагай и не се замисляй, твоята кола е с турбо и един реплесмънт добре ще й се отрази.
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            колеги мерси ще сложа един панелен К&N на мястото на стария, пък ще видим какво ще стане.целта ми е колата да върви по-спокойно без да се мъчи и да не пуши толкова във високите.а,че няма да вдигне мощността на колата филтъра е ясно
            Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
              слагай и не се замисляй, твоята кола е с турбо и един реплесмънт добре ще й се отрази.
              Кажи направо марка и модел, аз лично се интересувам за 2.4 JTD как стоят нещата???
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Към колегата digitalundrgr: би ли дал малко инфо от къде го купи този панелен филтър K&N,той пере ли се и за колко хил. км.Горе долу кви пари е , че и моя филтър скоро ще го сменям и ако има добри отзиви бих експериментирал и аз.
                146 JTD-2000г.
                Punto 1.2

                Comment


                • #9
                  Пушенето едва ли ще намалее след слагане на спортния филтър. Може да пробваш да махнеш сегашния за малко и да видиш дали ще има разлика.
                  Фрапираща разлика във вървежа също не бива да очакваш
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    И аз се интересувам от спортен филтър за 2.4 jtd? Някъде бях чел че се скапва дебитомера ако не бил правилно сложен или нещо от сорта?
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                      И аз се интересувам от спортен филтър за 2.4 jtd? Някъде бях чел че се скапва дебитомера ако не бил правилно сложен или нещо от сорта?
                      Колега аз понеже мисля K&N да сложа можеш да видиш какъв е твоя тук http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx
                      моят е 150 лв някъде , за твоята кола да е пак толкова или 10-15 лв отгоре максимум. а за това дали се скапва дебитомера се съмнявам не съм чувал досега, но може и да е вярно ако не е сложен правилно. разлика във върмежа знам че няма да има кой знае каква,минимална може би.ще се усеща във високите малко и на място като и дам гас ще качва малко по бързо оборотите.но аз не целя да я правя колата мощна.то не става само с един филтър ако ще и 500 лва да е
                      Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Кажи направо марка и модел, аз лично се интересувам за 2.4 JTD как стоят нещата???
                        Повечето ни клиенти карат с J&R, аз също съм с такива на 159ката и на Crosswagon-а.

                        Някъде около 100лв. са...

                        ако не се лъжа дори и пращат с наложен платеж, става на въпрос за Хеед-ауто.
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #13
                          digitalundgrd би ли показал как си извел тръбата за въздуха . А по отношение на спортния филтър смъква разхода също и се пере с 1 спрей който е някаде 5 кинта пръска се оставя се на набъбне (става като гъба ) и след тва на чешмата се измива . Панелните незнам кви пари се движат но конусите са по 80-90 лв .
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от monimsl Покажи съобщение
                            Към колегата digitalundrgr: би ли дал малко инфо от къде го купи този панелен филтър K&N,той пере ли се и за колко хил. км.Горе долу кви пари е , че и моя филтър скоро ще го сменям и ако има добри отзиви бих експериментирал и аз.
                            Колега филтъра ми е JR...
                            Ето тук може да прочетете повече за фирмата - http://www.jrfilters.com/filtres/index.php?lng=en

                            Специално моят си го купих от Хеед91 в Надежда. Имаха го наличен за 80лв ли беше...Той си беше омаслен и направо го пъхаш в кутията...

                            Според мен няма смисъл да даваш още 60лв отгоре за К&N, защото просто филтрите са 1:1 (на един принцип са - мрежа с някакъв медицински памук ). Разликата за мен е само в цвета...К&Н са червеникави, докато JR са сини, ааа и в ЦЕНАТА

                            Филтъра се пере и омаслява със специални препарати ("шампоана" и омаслителя в комплект струваха около 35 40лв) и се използва многократно... Лично моя мисля да го пера на 10 000км. Като при прането е важно струята вода, с която се мие да е от вътре на вън. Първо изплакваш с хладка вода от вътре на вън, после в някакъв съд оставяш филтъра и го "переш" с препарата. После пак плакнеш от вътре на вън...Оставяш да изсъхне от самосебе си...и накрая пръскаш КУЛТУРНО с маслото. ТУК идва момента, в който ако прекалиш с омасляването има опасност да ти замине дебитомера....За това по форумите реват, защото всеки "кваси" филтърчето с мнооо масло и после шо дебитомера дава фира със спортен филтър...

                            Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                            би ли показал как си извел тръбата за въздуха
                            Да колега тия дни ще кача снимки


                            Надявам се да съм бил полезен
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              Според мен няма смисъл да даваш още 60лв отгоре за К&N, защото просто филтрите са 1:1 ...
                              Прав си, но K&N-a излиза около 100 лв. с доставка до БГ и тогава е въпрос на личен избор
                              Mоят (за JTD) ми излезе 106 лв., когато лирата беше 2.10 лв. (51 лири)

                              Ако се комбинират няколко човека, доставката може да падне и тогава ще се върже към 48 лири, което е далеч под 140 лв., колкото вървят

                              п.с. За съжаление не мога да дам още обективно мнение, защото не съм го монтирал (имам още малко до обслужването).
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X